Politica de Retur

Prezentare generală

Politica noastră de rambursare și returnare durează 14 de zile. Dacă au trecut 14 de zile de la achiziția dvs., nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb.

Pentru a fi eligibil pentru o returnare, articolul dvs. trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.

Produse care nu se pot returna

Mai multe tipuri de bunuri sunt exceptate de la returnare. Următoarele produse NU pot fi returnate:

  • Carduri cadou
  • Produse digitale descărcabile
  • Unele articole de sănătate și de îngrijire personală 
  • Orice articol care nu este în starea sa originală, este deteriorat sau îi lipsesc piese din motive care nu se datorează erorii noastre.
  • Orice articol care este returnat la mai mult de 14 zile de la livrare

Pași pentru Returnarea Produsului

Solicitarea Returnării

Pentru a returna un produs este necesar ca solicitarea să fie efectuată în termen de 14 zile de la achiziție. Pentru a finaliza returnarea este necesar să solicitați returul produsului prin completarea formularului disponibil aici sau printr-un e-mail la adresa contact@muzeulpretextelor.ro. Este necesar să indicați numărul comenzii sau să prezentați factura primită la livrarea coletului.  

Expedierea Coletului 

Pentru a returna produsul, trebuie să trimiteți produsul prin curier la adresa indicată pe documentele însoțitoare ale coletului primit. 

Veți fi responsabil pentru plata costurilor de expediere pentru returnarea produsului. Costurile de expediere nu sunt rambursabile. Dacă alegeți să expediați produsul returnat fără achitarea transportului,  costul transportului de returnare va fi dedus din rambursarea dumneavoastră. 

În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul schimbat să ajungă la dumneavoastră poate varia.

Nu garantăm că vom primi articolul returnat.

Rambursare

După ce produsul returnat este primit și inspectat, vă vom trimite un e-mail pentru a vă notifica că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom informa cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării dumneavoastră.

Dacă este aprobată, atunci rambursarea va fi procesată, iar suma va fi returnată pe cardul cu care ați efectuat plata (prin metoda inițială de plată), într-un anumit număr de zile. Procesarea plății poate dura mai multe zile. Nu răspundem de întârzierea plății din motive ce țin de banca dumneavoastră. 

De obicei, un termen de 3 zile este considerat normal pentru procesarea plății. Dacă după acest termen, suma nu se regăsește în contul dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați. 

Rambursări întârziate sau lipsă

Dacă nu ați primit încă rambursarea, vă recomandăm să verificați mai întâi din nou contul bancar. Apoi, contactați banca dumneavoastră. De multe ori există o perioadă de procesare înainte ca o rambursare să se regăsească în cont.

Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la contact@muzeulpretextelor.ro 

Articole cu preț redus

Numai articolele cu preț întreg pot fi rambursate. Articolele cu preț redus nu pot fi returnate.

Schimburi

Înlocuim produsele cu defecte de producție. Dacă aveți nevoie să schimbați produsul, trimiteți-ne un e-mail la contact@muzeulpretextelor.ro și expediați articolul la adresa indicată pe documentele însoțitoare ale coletului primit. 

Orice produs cu defecte sau deteriorat din cauze ce țin de procesarea comenzii după ce a fost expediată, nu poate fi schimbat. 

Aveți nevoie de ajutor?

Contactați-ne la contact@muzeulpretextelor.ro pentru întrebări suplimentare legate de rambursări și retururi.